Berita terkini yang harus dibaca oleh semua pengunjung:

LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

Wednesday, June 2, 2010

Coretan Buat Sahabat juga Guru...


Lamanya aku tak update blog...mungkin tak ada idea atau juga aku sibuk sikit kebelakangan ini. Malam Rabu lalu mesej daripada Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat mengajakku menemani beliau ke Singapura kerana beliau dijemput untuk memberikan ceramah di University Singapore pada hari Rabu .
Seronok gak dapat pergi Singapura kerana aku belum pernah sampai kesana...selama ini duk tengok dari seberang Tambak Johor je... tapi...
Aku tak dapat pergi juga akhirnya kerana esoknya jam 7 pagi aku telah dijadual untuk membawa kakitangan Pergigian berkursus di Beserah...Susah hati juga mikirkan macammana nak buat...?? Difahamkan beliau dapat seorang Sahabat dari Kuantan menemani beliau ke Singapura pagi esoknya..Alhamdulillah.
Selama ini pun aku memang mempelawa diri ini untuk menemani beliau jika program beliau ke destinasi Johor, Melaka ataupun Negeri Sembilan. Tidak ada apa lagi yang mampu aku buat bagi membantu perjuangan ini, dapat menjadi pemandu kepada Ketua Pemuda pun satu perkara yang baik buatku.....
Aku berbangga kerana dikala orang lain melontar cacian, hendik dan sebagainya kepada beliau aku mungkin antara orang yang memuji dan menjadi peminat beliau bermula ketika beliau menjadi Ketua Pemuda PAS Kawasan Rompin lagi....
Aku berbangga kini dan mungkin PAS Rompin juga berbangga seorang anak Peneroka Gugusan Keratong Pahang kini berada di peringkat nasional hatta Internasioanal pada sebuah Gerakan Islam terbesar di Dunia iaitu...PAS!!!!

No comments:

Post a Comment

Bekalan Ke Akhirat

Bekalan Ke Akhirat

Kalendar Islam