Berita terkini yang harus dibaca oleh semua pengunjung:

LATEST:

Grab the widget  IWeb Gator

Thursday, January 21, 2010


KISAH ORANG-ORANG UMNO KENA PERANGKAP ALLAH...

Petang khamis semalam, langit merah bercahaya tetapi kelam diatasnya menandakan rahmat dari Allah akan turun untuk makhluknya dibumi yang mengharapkannya.

Petang itu masjid Keratong 04 nampak sedikit pelik kerana jemaah yang hadir melebihi biasa sehingga empat saf sedangkan tiada makluman ceramah besar akan dibuat. Selesai imam memberikan salam...rahmat pun turun dengan lebatnya.

Kebiasaanya setelah selesai berdoa, jemaah UMNO akan berduyung-duyung keluar dari masjid walaupun kuliah akan diadakan. Sememangnya jemaah UMNO tidak berminat dengan majlis ilmu dari dulu kini dan selamanya...yang dia orang minat majlis yasin malam Jumaat dengan berbekal botol-botol untuk dijadikan penerang hati..tapi hati tak terang-terang...( nak terang camno majlis ilmu x minat ).

Setelah selesai solat sunnat Aku menyapa Ustaz Jalal yang akan memberikan kuliah mingguannya " Malam ni UMNO kena perangkap oleh Allah, Ustaz katuk sikit.."

Ustaz Jalal bukanlah pengkuliah yang keras tapi malam itu tiga empat das peluru dia tembak...UMNO yang ada faham atau tidak Aku pun tak tahu...

Orang UMNO yang jadi keras keng kata orang Terengganu kerana tidak faham hukum hakam dan malas untuk duduk sebentar dalam majlis tazkirah...maka jadilah UMNO sampai mati...

1 comment:

  1. hahaha...ape la pa ni..lucu la...bgus3 aten skong...biar pns ckit taik tlinge dye org tu...

    ReplyDelete

Bekalan Ke Akhirat

Bekalan Ke Akhirat

Kalendar Islam